IT juhtimine ja riskihaldus

 Ma kirjeldan oma IT juht kelle all ma töötan siis hea juhina. Ta on väga mõistev, hea suhtumisega ja paindlik. Kuna ma töötan kasutjatoes siis meil on eeldatud pöördumised mis peaks ära lahendama iga kuu. Kuna ma käin ka täiskohaga ülikoolis siis ta on selle poolest väga paindlik. Nii, et ma ütleks, et ta on hea IT juht kuna ta on väga paindlik oma töötajatega aga sammuti lõpus ma täidan ka vajalikud kohustused. 

 Halva IT juhina ma ei soovi kedagi spetsiifiliselt välja tuua kuna see on väga ebaviiskakas. Aga ma ütleks, et see on täiesti vastand sellele mis ma just kirjeldasin ja sammuti ei austa töö ja eraelu suhet.

Kommentaarid

  1. Ülesandes ei olnud ju nõutud head ja halba juhti (loomulikult ei ole kellegi otsesõnu halvaks juhiks nimetamine kena) - küsitud oli erinevate juhitüüpide näiteid (mentor, visionäär jt ei ole otseselt "hea-halva" teljel reastatavad).

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Eetika ja IT

Minu arvamus IT ajaloost