Uus (ja mitte nii uus) meedia
Traditsiooniline meedia on viimase kümnendi jooksul läbi teinud olulisi muutusi. Viimase 20 aasta jooksul on paljud meediaasutused pööranud suurt tähele-panu sotisaalmeediale, sest üha enam inimesi saab oma uudised sealt.
Näiteks võib võtta Õhtulehe, mis oli
esimene uudisteportaal, mis läks veebi aastal 1993. Täna on Õhtuleht
kättesaadav nii paberkandjal kui ka veebis ning sotisaalmeedias. See näitab, et
nad on ajaga kaasas käinud, kuid pakuvad endiselt ka traditsioonilist paberkandjal
teenust neile, kes seda soovivad.
Teisalt otsustas Express Post aastal 2023
lõpetada ajalehtede paberkandjal kättetoimetamise. See näitab, et nemad ei näe
selles teenuses enam nii palju väärtust ning keskenduvad pigem veebipõhisele
teenusele.
Kokkuvõttes võib öelda, et erinevad
meediaagentuurid võtavad erinevaid lähenemisi tänapäeva maailmas. Kuid selge on
see, et sotisaalmeedia mängib üha suuremat rolli uudiste levitamisel.
Kommentaarid
Postita kommentaar